PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KETIMAS

Per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba gavimo dienos Pirkėjas gali įsigytą prekę:

1. Pakeisti į kitą dydį.

2. Pakeisti į kitą prekę;

3. Susigrąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Svarbu: Pinigai grąžinami tik už įsigytą prekę, patirtos siuntimo išlaidos grąžinant prekę nėra padengiamos.

Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:
1.Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais bei tais pačiais priedais, su kuriais ir buvo parduota.
2.Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta ir nenaudota (išskyrus atvejus, kai grąžinama nekokybiška prekė).
3.Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt., išskyrus atvejus, kai grąžinama nekokybiška prekė). Pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą prekę, nevertinami kaip esminiai prekės išvaizdos pakeitimai.
4.Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta.

Prekių grąžinimo ir keitimo taisyklės:

1. Įsigytų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.
2. Norėdamas grąžinti ar pakeisti prekę 1. Taisyklių punkte nurodytais atvejais, Pirkėjas turi užpildyti prekių grąžinimo formą.
3. 1. Taisyklių punkte numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti per 14 dienų nuo prekių pristatymo jam dienos, informuodamas apie tai Pardavėją numatyta tvarka. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
4. Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 patvirtintomis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“ bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis“.
5. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami mokėjimo pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą.

Norėdamas grąžinti prekę informuokite mus el. paštu: vyteboutique@gmail.com

Kartu su grąžinimu reikia pridėti grąžinimo formą (rašyta laisva forma) pateikiant šiuos duomenys:

  1. Vardas, pavardė;

  2. Užsakymo numeris;

  3. Užsakymo data;

  4. Grąžinamos prekės pavadinimas;

  5. Grąžinimo priežastis;

Jeigu grąžinimas bus gautas be grąžinimo formos gali pailgėti grąžinimo procesas.

Prekių grąžinimas vykdomas per LP Express arba Omniva paštomatus.

Rekvizitai grąžinant prekes per LP Express arba Omniva paštomatus:

vyteboutique@gmail.com

Klaipėdos g. 41 - Omniva Gargždų NORFA paštomatas (Gargždai)

+37060862786

Pirkėjas, išsiuntęs grąžinamą prekę, turi informuoti apie tai Pardavėją el.paštu vyteboutique@gmail.com , bei būtinai nurodyti išsiųstos siuntos registracijos numerį.
Nenurodžius siuntos numerio, grąžinimo apdorojimas gali užtrukti ilgiau.

Pardavėjas įsipareigoja per 14 dienų nuo grąžinamų prekių gavimo įsitikinti, kad grąžinama prekė atitinka visus grąžinimo kriterijus (t.y. nenustatyti sugadinimai, pažeidimai, nepakeistos detalės, prekė originalioje pakotėje ir t.t.) ir, jei prekė atitinka visus grąžinimo kriterijus, grąžinti pinigus į mokėtojo arba Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą.

Jei grąžinama prekė neatitinka grąžinimo reikalavimų, ji yra grąžinama atgal Pirkėjui į artimiausią LP Express/Omniva/Dpd terminalą, prieš tai informuojant Pirkėją el.paštu. Už tokios prekės siuntimą atgal pirkėjui, Pardavėjas pasilieka teisę reikalauti nuostolių ir siuntimo išlaidų padengimo.